Organizare evenimente
Silver Mountain este locatia ideala pentru un eveniment deosebit inconjurat de natura fermecatoare .
Echipa Silver Mountain organizeaza nu doar un eveniment, ci o poveste memorabilia. Puteti avea parte de o experinta de exceptie fara presiunea cotidiana a marilor orase .
O locatie superba care poate gazdui orice tip de eveniment –nunti, botezuri, petreceri corporate, team buildinguri, banchete etc.
Silver Mountain poate organiza petreceri cu diverse tematici la Spa.
Piscina exterioara infinity este cel mai deosebit element al spa-ului, fiind inconjurata de un peisaj mirific .
La organizarea nuntilor, Silver Mountain ofera gratuit doua apartamente pentru miri si nasi.
Ciorba de potroace se poate organiza pentru nuntasi, a doua zi, cu mancare la ceaun si foc de tabara.
La organizarea botezurilor, Silver Mountain ofera gratuit un apartament si ursitoarele.
Vrei sa marchezi finalul anilor de studiu cu o petrecere intr-un cadru inedit, Silver Mountain a pregatit oferte speciale pentru banchete in zilele de duminica pana joi cu discount de pana la 30% si Dj inclus .
Pachete speciale care includ: cazare ,cina festiva ,dj .
Posibilitatea pentru cei din Brasov sa organizeze doar petrecerea.
Natura si aerul de munte de la Silver Mountain iti completeaza evenimentul cu momente relaxante.
Putem organiza diverse activitati pentru invitatii dumneavoastra :plimbari cu atv-ul ,pranz si cina pe terasa locatiei etc.
Pentru evenimente deosebite va punem la dispozitie:
1. Un coordonator pregatit sa va ajute in organizarea cu succes a oricarui tip de eveniment (nunti ,botezuri ,petreceri corporate ,team buildinguri ,banchete etc);
2. Servicii Food & Beverage adaptate preferintelor dumneavoastra;
3. Asistenta pentru crearea unei teme unice pentru fiecare eveniment;
4. Ajutor tehnic: fotograf, cameraman, videoproiectie, sonorizare, lumini etc;
5. Servicii de impresariat artistic: trupe, solisti, dansatori, DJ, magicieni, animatori;
6. Consultanta în alegerea celor mai adecvate decoratiuni si accesorii pentru eveniment;
7. Tarife preferentiale pentru cazarea invitatilor;
Servicii de machiaj profesional pentru sedintele foto şi machiaj pentru mirese;
9. Aranjament festiv pentru sala: decor festiv pentru scaune, decor festiv pentru mese, aranjamente florale pe mesele invitatilor, aranjament floral prezidiu, lumanari, afisaj cu distributia invitatilor la mese, numere de masa, suport pentru numerele de masa;
10. Tortul festiv si sampania;
11. Apartament pentru miri si nasi .
12. Apartament pt botez /familie
13. Formatie nunta
14. Dj
15. Cununie in aer liber inconjurata de munte
16. Trupa de dansuri
17. Ursitoare
Pentru detalii si rezervari
Event planner
0723686279 (Diana)